Det enda jag önskat mig i julklapp hittade...

mms_img44923 (MMS)

Det enda jag önskat mig i julklapp hittade jag i garderoben!!! Japp, jag är spelnörd!

LouiseMonica

Vill du bli veckans blogg och vinna en stor bildlänk? Titta in hos mig. Kramkram ♥

Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

william

hahahaXDinge övverraskning;D



Och vad tycker du om mina "Black & White Girl" bilder som jag har tagit på min vän:D?

Mother&daugther design

Hej! Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickat och virkat. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Julen närmar sig, varför inte köpa en julklapp från oss till någon.. Allt är FRAKTFRITT och vi erbjuder varor till minimum pris. Välkommen in till oss!

yasmine modell mamma och fru

allt bra ikväll? kram

Rebecca

haha najs :P

Sofia - Uddevallas största modeblogg!



Lottar ut 2 presentkort á 400 kronor, var gärna med :D kramis

Ina

MARIOOOOOOO!!! Bästa.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress